Sunday, August 7, 2011

Assalamualaikum....lama tak write kat entry ni....

Pada 27 july 2011 baru nie aku balik kampung....ermmm best sgt 1 time balik sendiri dari rumah ke...opssss BALIK SENDIRI KE???? TAK kot...hehehhe thank you kat "DIA"kerana sudi teman aku walaupun sampai aku naik bas lagi tu.Tapi kesian kat dia sebab aku dia balik naik bas balik waktu tu hujan pulak turun dia cakap kat aku "nak hujan nie" tapi aku ambil sambil lawa je. Eermmmm kesian kat dia nasib x demam or sakit.Kalau tak serba salah aku dibuatnya.Aku nie degil salu x dengar ckp dia....ehhhhh melalut jauh lak.maklum la lama dah tak balik kampung sejak dua tahun aruwah nenek dah tak ada nie lagi tak balik lepas atuk lak menyusur pergi mengikut jejak nenek..sob..sob sedih cos dua tahun aku duduk gan dorang.... yang paling sedih aku tak dapat tengok aruwah atuk aku. Tapi orang dah pergi Allah lebih sayangkan beliau. Tapi sekarang Cu pulak dah pindah so mungkin tu juga pas nie mesti salu rasa nak balik.Aku balik kampung sekejap sahaja just nak ambil sijil SPM dah habis Diploma baru la jejak kaki kat sekolah ,ada la berubah sikit. Mula-mula nak pergi jumpa cikgu kebetulan cikgu dalam pantang pulak so tak dapat la g jumpa cikgu.Time balik dari sekolah tu cam biasa tunggu bas penat menunggunye nasib aku ni sabar.Sabar ke??? ye sabar la setengah jam tunggu seorang2 je. Best juga lama tak balik kampung nasib balik musim buah dapat makan buah rambutan yg kemerahan...
Esoknye 29 july 2011
tiket aku pukul 10 pagi aku naik bas untuk balik ke KL semula... mula2 aku ingat balik seorg je tp TQ juga kat dia sanggup datang jemput aku kat terminal pudu then hantar aku balik smpai umah....nie je kot untuk enry nie...hehehehhe....

No comments:

Post a Comment